efekk

Friday, June 16, 2017

Translate English - Indonesia

Translate English - Indonesia
Paragraf 4
English :

Business is the human activity related to material things. It is necessary for civilization. It is found in all societies, even the simplest ones. Business may include the production of goods: making airplanes, building buildings, and constructing paper boxes are examples of production. It can also provide the financing for these activities. Lending money, trading stocks and bonds, and selling insurance policies relate to the securing of capital for business activities. Other forms of business include merchandising, Which is the selling of products, and providing various services, such as accounting, distributing, and repair, Business, then, is the activity of producing and distributing goods and services. 

Indonesia  :

Bisnis adalah aktifitas manusia yang berkaitan dengan materi. Hal ini diperlukan untuk peradaban, hal ini ditemukan di semua masyarakat, bahkan yang paling sederhana sekalipun, bisnis bisa termasuk produksi  barang : membuat pesawat terbang, membangun gedung, dan membangun kotak kertas adalah contoh produksinya. Ini juga bisa menyediakan pembiayaan  untuk kegiatan ini. Meminjam uang,  menjual saham dan obligasi, dan menjual polis asuransi terkait dengan pengamanan modal untuk kegiatan bisnis . Bentuk usaha lainnya meliputi merchandising, yaitu penjualan produk, dan penyediaan berbagai layanan, seperti akuntansi, pendistribusian, dan perbaikan. Bisnis kemudian adalah kegiatan memproduksi dan mendistribusikan barang dan jasa.

No comments:

Post a Comment

4 Fakta Menarik Terkait Psikologi Manusia, Nomor Tiga Jarang Diketahui Jiwa manusia sangat kompleks, untuk itu penelitian selalu berkembang ...